25 Temmuz 2011 Pazartesi

Aşkım için ben cehennemde yanmaya hazırım ya sen?

Eşkıya filminde realizmin pragmatizmin dibine vuran Berfonun tiradı, Buyrun..

Baran: Bana niye ihanet ettin Berfo?

Berfo: Demek ki sen benim yaptıklarıma ihanet diyorsun. Peki iyi öyle olsun. Şimdi ben sana söyle desem, ben bunları yaptım çünkü aşıktım ölüyordum aşkımdan. Bunun üzerine kim beni suçluyabilir ki? İhanet mi aşkım için yaptım ulan. Ahlaksızlık mı evet yaptım. Ben en yakın arkadaşımı jandarmaya ihbar etmiş adamım. Sen yapabilirmiydin benim yaptıklarımı? En sevdiğin arkadaşına ihanet edip ihbar edebilirmiydin? En yakın arkadaşının altınlarını çalabilirmiydin? O altınlarla en yakın arkadaşının sevdiğini anasından babasından satın alabilirmiydin? Arkadaşını ölüme gönderebilirmiydin? Ama ben yaptım aşkım için yaptım. Şimdi söyle bana hangimizin aşkı kejeye daha büyük? Hangimiz keje için bu kadar günaha girmeyi göze alabildik? Aşkım için ben cehennemde yanmaya hazırım ya sen?

http://www.youtube.com/watch?v=j4Iqz6dEZbk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder