3 Aralık 2015 Perşembe

Karşılaşınca (Abdurrahim Ötkür)

Seher vakti gördüm gözümün sultanını;
Dedim: sultan mısın? o dedi: yok, yok.
Gözleri ateş yeri, kolları kınalı;
Dedim: çolpan mısın? o dedi: yok, yok.

Dedim: ismin nedir? dedi: ayhan'dır.
Dedim: yurdun nere? dedi: turfan'dır.
Dedim: başındaki? dedi: hicrandır.
Dedim: hayran mısın? o dedi: yok, yok.

Dedim: aya benzer, dedi: yüzüm mü?
Dedim: yıldız gibi, dedi: gözüm mü?
Dedim: alev saçar, dedi: sözüm mü?
Dedim: volkan mısın? o dedi: yok, yok.

Dedim: çatık nedir? dedi: kaşımdır.
Dedim: siyah dalga nedir? dedi: saçımdır.
Dedim: on beş nedir? dedi: yaşımdır.
Dedim: canan mısın? o dedi: yok, yok.

Dedim: deniz nedir? dedi: kalbimdir.
Dedim: rana nedir? dedi: dudağımdır.
Dedim: şeker nedir? dedi: dilimdir.
Dedim: bir tatsam? o dedi: yok, yok.

Dedim: zincir vardır, dedi: boynumda.
Dedim: ölüm vardır, dedi: yolumda.
Dedim: bilezik? dedi: kolumda.
Dedim: korkar mısın? o dedi: yok, yok.

Dedim: neden korkmazsın? dedi: tanrı'm vardır.
Dedim: daha başka? dedi: halkım vardır.
Dedim: daha yok mu? dedi: ruhum vardır.
Dedim: şükran duyar mısın? o dedi: yok, yok.

Dedim: istek nedir? dedi: gülümdür.
Dedim: savaş var? dedi: yolumdur.
Dedim: ötkür nedir? dedi: kulumdur.
Dedim: satar mısın? o dedi: yok, yok.

/Abdurrahim Ötkür

Karşılaşınca ne söylemeli üzerine can yakan canana dokunmayan. Dedi yok, yok..

şuradan dinle > https://www.youtube.com/watch?v=9AiCgiRDo8o

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder