4 Mayıs 2018 Cuma

Antarctica

SEK marka, 1000g, %100 doğal, pastörize kaymaksız yoğurt

- Yav İzzet bu.. bazı insanın ağız tadı yok Arap yau. He doktor? Bazısında yok, bak. Manda yoğurdu diyom, kokuyor diyo adam. Niye çünkü hakikisini bilmiyor. Neye alışmış, demek ki senin dükkandan alıp...pastörize..

- Yaa komserim ondan demedim aslında benim annem yapıyodu rahmetli ama yani onun gibi yapamıy...

- Yau ben şeyde görüyorum şimdi bazen gerçekten kafam takılıyor yani. Markette görüyorum kaymaksız yoğurt. Yau arkadaş kaymaksız yoğurt.. İnsan yazmaya utanır yau. Ne demek o ya!

- Manda yoğurdunda bi parmak kaymak olur ha valla.

- Galip beyin zamanında o nedim beylerde. Senin o bak.. O adam..

- O çok baba adamdı.

- Güler adamdı. Gidip geldi zararsız. Artık zararsıza güzel diyoruz. Faydalıdan geçtik Arap.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder